Terugbetalingsbeleid

Retourneren


Als uw product defect is, laat het onze medewerkers onmiddellijk weten en wij sturen u een vervangend product.


Wij kunnen geen retourzendingen accepteren van aankopen bij verkopers, verkeerd gekochte producten en producten die door een fout van de klant zijn beschadigd.

Ten slotte aanvaarden wij geen retourzendingen van onbeschadigde artikelen of van artikelen die verkeerd zijn geleverd.


Om een aanvraag voor een retourzending in te dienen, stuurt u een e-mail naar onze supportmedewerkers. Zodra de aanvraag is goedgekeurd, zullen zij u vragen om uw artikelen terug te sturen naar ons wereldwijde magazijn in Aziƫ. De verzendkosten voor het terugsturen zijn voor rekening van de koper.

 

Terugbetalingen


Wij bieden een 30-dagen, geen-gedoe terugbetalingsbeleid. Als u niet helemaal tevreden bent met uw aankoop, kunt u het product gewoon binnen 90 dagen na ontvangst terugsturen en wij zullen uw geld onmiddellijk terugbetalen zodra wij uw product hebben ontvangen. Houd er rekening mee dat het product in originele staat en met originele verpakking ontvangen moet worden. De terugbetaling zal worden verwerkt zodra ons team de ontvangst van de retourzending heeft bevestigd!

 

Annuleringen


Om een bestelling te annuleren, neem onmiddellijk contact met ons op: support@smoothic.com. Als u uw aankoop binnen 24 uur annuleert, kunnen wij uw geld onvoorwaardelijk terugbetalen. Anders zullen uw artikelen naar ons teruggestuurd moeten worden zodra ze bij u binnen zijn.

 

Verzendingskosten


Het is de verantwoordelijkheid van de klant om eventuele verzendkosten te betalen bij het retourneren van een product. Deze kosten worden niet terugbetaald. Mocht u een terugbetaling ontvangen op uw aankoop, dan zullen de verzendkosten hierop in mindering worden gebracht.

De tijd die het kost om het omgeruilde product bij u te krijgen, hangt grotendeels af van uw locatie.

Als het artikel dat u terugstuurt meer dan $75 kost, raden wij u ten zeerste aan een traceerbare verzendservice of verzendverzekering te gebruiken!

 

Uitverkoop artikelen


Helaas bieden we geen terugbetalingen voor uitverkoopartikelen. Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald.

Indien u meer informatie wenst over ons terugbetalingsbeleid, gelieve ons te contacteren via dit contactformulier. Onze klantenservice reps zijn 24/7 beschikbaar om u te helpen.